Kilka zalet trenowania na skakance z obciążeniem Crossrope 0
Dlaczego warto skakać na skakance z obciążeniem Crossrope

Porozmawiajmy dziś o powodach, dla których powinieneś w ogóle skakać.

1. Skakanie na skakance z obciążeniem Crossrope to bardzo efektywny trening.

Skakanka to jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń. Większość ludzi o tym nie wie (dlatego nazywamy to najlepiej strzeżoną tajemnicą fitnessu)

Badania wykazały, że skacząc na skakance, można spalić ponad 1000 kalorii w ciągu godziny. W porównaniu z innymi aktywnościami fizycznymi, jest to jeden z najskuteczniejszych treningów cardio, który pozwala spalić naprawdę ogromną ilość kalorii. 

Skakanka pomaga również poprawić wytrzymałość i sprawność fizyczną, zwinność, koordynację, siłę, szybkość, wytrzymałość i wiele więcej.

Nasz system fitness Crossrope zapewnia jeszcze bardziej efektywny trening, ponieważ nasze linki z obciążeniem angażują więcej grup mięśni przy każdym skoku.

 

 

2. Trening na skakance jest szybki i wygodny

Wiemy, że znalezienie czasu na trening może być trudne.

Skakanka jest łatwa do przechowywania i możesz ją z łatwością zabrać ze sobą, gdziekolwiek się wybierasz. Można ją używać w domu lub zabrać ze sobą do parku lub w plener.

Ze względu na potencjał spalania kalorii i ogólną skuteczność, możesz uzyskać wspaniały trening całego ciała w czasie krótszym niż 30 minut, jeśli zastosujesz linki z obciążeniem.

Skakanka ułatwia łatwiejsze dopasowanie treningów do rytmu Twojego życia.

 

3. Skakanie na skakance to trening przyjemny i angażujący

Nie oszukujmy się – biegi na bieżni i treningi na rowerze stacjonarnym potrafią być nieco nudne. Nawet rutynowe bieganie może stać się monotonne.

Skakanka pozwala zmienić monotonny trening w prawdziwą frajdę. Skakanka to świetne narzędzie fitness, które można zintegrować z istniejącym programem ćwiczeń lub używać jej samodzielnie.

Nauka skakania na skakance jest zabawą samą w sobie. Gdy poprawią się Twoje umiejętności i koordynacja, możesz zacząć uczyć się nowych umiejętności i trików na skakance, dodając nowe ćwiczenia do swojej rutyny. W miarę zdobywania kolejnych umiejętności zwiększa się Twoja pewność siebie, treningi stają się skuteczniejsze, aż nie możesz się doczekać podjęcia kolejnego wyzwania.

Niewiele narzędzi treningowych wymaga zarówno aktywności fizycznej, jak i psychicznej, jak skakanka. Skakanie na skakance to zdecydowanie nie bezmyślne działanie, a trening, który cały czas angażuje Twoje ciało i umysł. 

4. Wiele ponad to.

Czy wiedziałeś, że skakanka pomaga rozwijać lewą i prawą półkulę mózgu? Skakanka zwiększa świadomość przestrzenną i poprawia pamięć, dzięki czemu stajesz się bardziej czujny.

Trening ze skakanką wymusza dobrą postawę. Większość kontuzji podczas treningu wynika z wykonywania ćwiczeń w złej postawie. Jeśli będziesz skakać na skakance ze złą techniką, z pewnością będziesz częściej się potykać, ale przynajmniej będziesz mniej podatny na kontuzje, które mogą wystąpić w wyniku ciągłej złej postawy.

Aha, i jest jeszcze jeden powód — trening na skakance z obciążeniem Crossrope jest bardzo skuteczny. Dzięki niej możesz uzyskać świetne rezultaty w krótkim czasie. Niektórzy z użytkowników naszych skakanek zmieniają swoje ciała w zaledwie 30 dni. Możesz także włączyć skakankę do swojego regularnego programu treningowego i używać jej do osiągnięcia różnorodnych celów fitness.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl